Ankastre setler hemen hemen her mutfak da kullanılan ürünlerin başında gelir. Özellikle yeni yapılan evlerde daha çok ankastre set modellerine uygun olarak dolaplar yapılır ve bu setler alınıp buralara yerleştirilir. Ankastre set servisi mağazadan alındıktan sonra servis elemanları tarafından ev adresinize getirilir ve kurulumu yapılır. Kurulumu yapıldıktan sonra ankastre setinizi nasıl kullanacağınız hakkında ankastre set servisi elemanları size gerekli bilgileri verir.
Bu bilgiler ile beraber ürünün nasıl temizlenmesi gerektiği konusunda da ayrıntılı olarak bilgi verilir. Verilen bu bilgiler ışığında ürününüzü kullanırsanız herhangi bir sıkıntı yaşamadan ürününüzü uzun süre kullanabilirsiniz. Bunun dışında yine olası şikayetlerde ankastre set servisi elemanları size gerekli tüm hizmeti verecektir.
Ankastre Setlerde Hangi Arızalarda Servis Çağırmak Gerekir?
Ankastre setinizde herhangi bir arıza olduğunda servis elemanlarını çağırmanız gerekmektedir. Ankastre de meydana gelen ve en sık rastlanan arızalar ocak kısmının ateşleme yapmaması ya da ocağa gaz gelmemesi durumlarıdır. Bunlar sigortalardan kaynaklı ya da gaz borusundaki eğilme katlanma sebebi ile oluşmuş olabilir. Fakat bunlar için servis elemanlarının gelip ayrıntılı bir şekilde bakmaları gerekmektedir.
Çünkü herhangi bir yanlış uygulama yapmanız hem ürünü hem de kendinizi tehlikeye atmanıza sebep olabilir. Bu nedenle ürününüzde bu tarz bir arıza olduğunda mutlaka ankastre set servisi elemanlarından yardım istemelisiniz. Yine başka bir arıza ise fırın konusunda kendisini göstermektedir. Fırının güzel pişirmedi yine ısınmadığına dair şikayetler çok fazla gelebilir. Bunun için de yine servis elemanlarından randevu oluşturarak gelip ürüne bakmalarının talep edebilirsiniz. Ana karttan meydana gelen herhangi bir sorundan kaynaklı fırın ısıtmıyor ya da güzel pişirmiyor olabilir. Bunun için ankastre set servisi elemanlarına ulaşarak gün içerisinde ya da en kısa zamana randevu oluşturabilirsiniz.
Üründeki Hasar Tespitini Neden Önemlidir?
Servis elemanları en kısa sürede gelip ürünümüze bakacak ve ürününüzdeki hasarı tespit etmeye çalışacaktır. Hasar tespiti yapıldıktan sonra herhangi bir değişecek parça var ise bunların siparişi verilerek ürününüzde bulunan parçalar ile değiştirilerek ürününüzün tamir işlemleri yapılacaktır. Eğer ürününüz ev ortamında tamir edilebilecek ise ev ortamında tamiri yapılır. Ya da daha büyük bir arıza var ise servis elemanları ürünü kendileri ile götürüp tamir ettikten sonra tekrar size teslim ederler.
Ürünün hemen hemen her aşamasında servis elemanları sizinle gayet güzel bir şekilde ilgilenmektedir. Hem ürünün kurulumu aşamasında ürünün kurulumunu güzel bir şekilde yaparlar. Hem de üründe dikkat etmeniz gereken hususlar hakkında sizi ayrıntılı bir şekilde bilgilendirirler. Bunun yanı sıra üründe oluşabilecek herhangi bir arıza durumunda size en iyi şekilde yardımcı olmaya çalışmaktadırlar.
Bu nedenle sizde herhangi bir arıza durumunda çekinmeden firmamızı arayarak ürünler hakkında ya da ürün tadilatı hakkında gerekli bilgileri alabilirsiniz. Ya da herhangi bir arıza durumunda arıza için teknik ekip talebinde bulunarak randevu oluşturabilirsiniz. Böylelikle servis elemanları en kısa sürede size ulaşıp ürününüz hakkında yapılması gereken işlemlerin kısa sürede yapmaktadırlar.